Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2013 21:13 - Стига сериозности (егати думата). Няма да я оправим тая държава.
Автор: muerte Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2741 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 25.01.2013 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Писна ми напоследък да говорим само за супер сериозни политически теми, все едно сме на мястото на премиера или поне на някой министър.  Естествено винаги от всичко разбираме най-добре и накрая стигаме до познатото до болка противопоставяне червени с/у сини (или някакви други). Затова реших да постна нещо, което няма да ни дели, а просто ще ни накара да се усмихнем или откровено да се захилим. (дано ми се получи, че за първи път качвам флаш, който конвертирах от пауър пойнт) За да идете на следващия слайд кликнете върху екрана.









Гласувай:
7



1. muerte - Предварително се извинявам.
25.01.2013 21:27
Размера на флаш клипчето стана по-голям отколкото очаквах. Затова и екрана е малко изрязан отдясно. Но все пак нещата стават ясни :-))). Ако ви хареса - пишете. Имам и други подобни щуротии на компа си.
цитирай
2. usandthem - Много добра оферта !
25.01.2013 21:44
И резервоарът трябва да е почти пълен ! Давай и другите щуротии ! :)
цитирай
3. muerte - Ехееее. Поне един човек се ухили.
25.01.2013 22:20
usandthem написа:
И резервоарът трябва да е почти пълен ! Давай и другите щуротии ! :)


Значи си заслужава да опитам да кача и другите неща (повярвай голям зор ми е). Но утре, че сега ще приспивам малък човек - миене, лягане, четене на приказки, истории преди сън, цунки и т. н. Ако имаш малко дете знаеш как е ;-)
цитирай
4. neprosvet - И пред нашия блок има една "запазена" Лада!
26.01.2013 05:31
Като се има предвид, кога е купена не съм виждала да се движи тази кола. Само редовно се почистват снега и листата и се припалваше от време навреме.Два чохъла изгниха от влиянието на околната среда. В момента Ладата е открита, но...сигурна съм, че и да иска някой да я подкара, тя просто няма да тръгне.
За тези хора беше достатъчно, да поглеждат през прозореца и да се радват на придобивката си, която не знам защо им беше нужна!:(
Коментара ми, май се получи тъжен, но твоята закачка ме наведе на тези мисли и аз ги споделих.
"О, времена, о, нрави!"!
Поздрави за закачливият постинг!:)))
цитирай
5. muerte - 10x непросвет.
26.01.2013 10:49
Тази обява ми я прати един приятел преди доста години. Мисля, че един 20 г. голф със сигурност е по-добър от една 20 г. лада. А и голфа все пак е ползван по предназначение :-))).

Днес ще се опитам да конвертирам още някоя такава щуротия и да я постна, че наистина ми писна от сериозности.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: muerte
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113105
Постинги: 17
Коментари: 199
Гласове: 615
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031