Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2012 13:59 - Благодаря на Али за идеята!
Автор: muerte Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8883 Коментари: 32 Гласове:
38

Последна промяна: 14.04.2012 14:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Какво бе учудването ми, когато от стария фотоапарат, който бяхме дали на 5 г. ми син да си играе, свалихме доста сносни снимки. Или поне на мен ми се струва така. Признавам си, че не разбирам, а и съм пристрастен - все пак, моето гардже ги е снимало :-). Но пък жена ми, която е загубила доста време из фотокръжоци, тъмни стаи (аз бих правил други неща там) и промиване на снимки, заяви,  че за 5 годишен, без никой да му е обяснявал нищо, малкия имал "доста добро око" и "усещане за снимки". Пак казвам - не знам дали е така - вие кажете.

А пък с този пост пак ще потвърдя любимата си теза, която се опитах да изложа с постинга за поезията. Хубавото е субективна категория и няма смисъл да се караме и нападаме, само защото нещо не ни харесва. За всеки влак си има пътници, нали?

П. п. Снимките са правени в Пловдив (предимно в Стария град), след поредното ни посещение в клиника в града, за да се уверим, че малкият герой се възстановява добре.
imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage



Гласувай:
42



1. exorcism - Малкия е професионалист:)
14.04.2012 14:11
Купи му един Nikon и го остави да снима:))
цитирай
2. muerte - Чак пък толкова?
14.04.2012 14:36
exorcism написа:
Купи му един Nikon и го остави да снима:))


Жена ми снима с Канон и то доста добър, без да е професионален - тя държи да има ръчни настройки, визьор и не-знам-още-какво-си. На малкия сме дали стария олимпус.

П. п. Според приятел, фотограф, най-доброто за снимане, продавано у нас е Канон. Ама тия, дето цените им са в хиляди. За съжаление тях само ще ги гледам по витрините.
цитирай
3. krotalka - Наистина има добро око детето!
14.04.2012 16:32
Аз съм пълен профан във фотографията, но това не ми пречи да оценя добрата работа. Малко съм и пристрастена, защото обичам Пловдив моя роден град.
цитирай
4. анонимен - Плоооооовдиииииив
14.04.2012 17:47
Ама го обичам тоз град! И мацките му обичам!
1 колега ми даде акъл. Правиш си таблица и по дърводелския начин ги подравняваш.
Опитах, става.
цитирай
5. muerte - Мерси.
14.04.2012 19:45
krotalka написа:
Аз съм пълен профан във фотографията, но това не ми пречи да оценя добрата работа. Малко съм и пристрастена, защото обичам Пловдив моя роден град.


А Пловдив вече и аз го обичам - жена ми е от там! :-)
цитирай
6. muerte - Както вече казах - дааааа :-)))
14.04.2012 19:47
katana написа:
Ама го обичам тоз град! И мацките му обичам!
1 колега ми даде акъл. Правиш си таблица и по дърводелския начин ги подравняваш.
Опитах, става.


Катана, това не го разбрах с таблицата и подравняването. За снимките ли става дума? Защото исках да разбера как да ги качвам така, че да остава разстояние между тях (както е в поста на али-синьокракото буби ;-))
цитирай
7. tsanynka - !!!
14.04.2012 19:49
Детето се е справило блестящо!Може би това му е призванието?!
Интересите на децата/в съчетание с показаните в случая възможности/трябва да се поощряват:)
Поздрави!
цитирай
8. muerte - Жена ми просто му даде стария фотоапарат да си играе.
14.04.2012 19:55
tsanynka написа:
Детето се е справило блестящо!Може би това му е призванието?!
Интересите на децата/в съчетание с показаните в случая възможности/трябва да се поощряват:)
Поздрави!


Сега ще го учи на някакви трикове, защото на малкия му хареса и навсякъде си мъкне апаратчето с него.
цитирай
9. анонимен - Тя Гина ако имаше някакви свястни идеи в тъпата си кратуна,
14.04.2012 20:38
щеше да има истински блог, а не грозни селски снимки на умряло мушкато...
цитирай
10. muerte - Е, и?
14.04.2012 21:24
анонимен написа:
щеше да има истински блог, а не грозни селски снимки на умряло мушкато...


А ти имаш ли дори и толкова?
цитирай
11. анонимен - Това е нещо като мостра и пръв мой опит. С редактора ще се справиш
14.04.2012 21:41
muerte написа:
katana написа:
Ама го обичам тоз град! И мацките му обичам!
1 колега ми даде акъл. Правиш си таблица и по дърводелския начин ги подравняваш.
Опитах, става.


Катана, това не го разбрах с таблицата и подравняването. За снимките ли става дума? Защото исках да разбера как да ги качвам така, че да остава разстояние между тях (както е в поста на али-синьокракото буби ;-))

http://katana.blog.bg/politika/2011/12/06/kartini-ot-edna-izlojba.862296
цитирай
12. анонимен - muerte - Е, и?
14.04.2012 21:55
Няма е и. Гина е адски тъпо същество. Това е.
А твоята сестра Мила е много смотана.
Е и?
цитирай
13. muerte - Бъркаш ме с някой.
14.04.2012 22:32
анонимен написа:
Няма е и. Гина е адски тъпо същество. Това е.
А твоята сестра Мила е много смотана.
Е и?


Нямам сестра, а брат.
А поста ти показва или че не разбираш какво искам да ти кажа (а за това не трябва IQ повече от стайна температура), или си пропуснал визитацията и раздаването на хапчетата тази сутрин.

П. п. Следващ пост с простотии от сорта директно отива в "кръглата папка".
цитирай
14. muerte - Надценяваш ме!
14.04.2012 22:40
katana написа:
muerte написа:
katana написа:
Ама го обичам тоз град! И мацките му обичам!
1 колега ми даде акъл. Правиш си таблица и по дърводелския начин ги подравняваш.
Опитах, става.


Катана, това не го разбрах с таблицата и подравняването. За снимките ли става дума? Защото исках да разбера как да ги качвам така, че да остава разстояние между тях (както е в поста на али-синьокракото буби ;-))

http://katana.blog.bg/politika/2011/12/06/kartini-ot-edna-izlojba.862296


А и Али ми каза "тайната си". Нищо де - черпенето остава!
цитирай
15. diso - Браво на детето!
15.04.2012 11:36
Браво на детето!
цитирай
16. muerte - 10x man!
15.04.2012 12:02
diso написа:
Браво на детето!

цитирай
17. tota - Любимият ми Пловдив!
15.04.2012 12:11
През очите на едно дете...Прекрасно е!

Здраве и хубави дни!!
цитирай
18. анонимен - Христос възкресе!
15.04.2012 12:31
muerte написа:
katana написа:
muerte написа:
katana написа:
Ама го обичам тоз град! И мацките му обичам!
1 колега ми даде акъл. Правиш си таблица и по дърводелския начин ги подравняваш.
Опитах, става.


Катана, това не го разбрах с таблицата и подравняването. За снимките ли става дума? Защото исках да разбера как да ги качвам така, че да остава разстояние между тях (както е в поста на али-синьокракото буби ;-))

http://katana.blog.bg/politika/2011/12/06/kartini-ot-edna-izlojba.862296


А и Али ми каза "тайната си". Нищо де - черпенето остава!

Ще формулирам стъпките и ще ти ги пратя. Алка го прави така, но с табличката има възможности заглавия да слагаш.
цитирай
19. анонимен - Честит празник, бекс!:)
15.04.2012 12:42
Честит празник, бекс!:)
цитирай
20. muerte - Исус Возкресе.
15.04.2012 13:18
Благодаря Ви на всички.

tota - единствено ме е яд, че не са станали снимките на уникалното стъкларско магазинче на майстора-инвалид, което се намира в подлеза до понеделник пазара. Исках да си купя нещо от този човек, но магазинчето не работеше.

katana - мерси мен, аз съм си малко компютърен инвалид!

ан. № 19 - наистина никак не разбираш хората (и написаното от тях), ако сравнявайки моите постове и тези на бексс твърдиш, че сме един и същи човек! Ако ще ме прекръщаваш поне ми купи една риза!
цитирай
21. анонимен - Никой не се е родил научен. В зората на моето компютърно прохождане, какви щуротии съм правил
15.04.2012 13:42
:-)))))))))))))))
Мани го тоя анонимник. :-)))))))))) Като го гледам, няма направи разлика между тролей и трамвай. И още нещо. Нарочно са анонимни, мамака им стисната. За да не хващат на басове! Ти пък, риза ще ти купи, той няма кинти една книжна салфетка да купи, ти искаш цяла риза.
цитирай
22. ketcakuatl - ОТЛИЧНО СИ СПОМНЯМ ТОЗИ НИК
15.04.2012 13:52
За първи път питам някого за това - ти трол ли си? Знам отговора. Преди доста време контактувахме на лични където ми се представи за прелъстена и изоставена жена. Беше много убедително. Ти да страдаш а аз да те утешавам. Нямам ти вяра, просто исках да знаеш троле че някои помнят като слонове..
цитирай
23. exorcism - Ей, здравейте, Чукахте ли се? :)...
15.04.2012 14:02
Ей, здравейте, Чукахте ли се? :)))
Май пак ще изчезвам, ако не завали:))))))
цитирай
24. muerte - Бъркаш ме с някой друг.
15.04.2012 15:48
ketcakuatl написа:
За първи път питам някого за това - ти трол ли си? Знам отговора. Преди доста време контактувахме на лични където ми се представи за прелъстена и изоставена жена. Беше много убедително. Ти да страдаш а аз да те утешавам. Нямам ти вяра, просто исках да знаеш троле че някои помнят като слонове..


И не - не съм трол и никога не съм бил. Камо ли да се представям за жена. Искренно ме разсмя. Ако ти не си пазиш ЛС аз пазя целия ни разговор. Написах ти на лични, че ник-нейма ти се пише кетцаЛкоатл, а не както си го написал ти. Ти ми отговори, че така си го срещал изписано, което просто не е вярно, но тъй като съм толерантен не ти направих повече забележка, а ти дадох вариантите под които се изписва името. Попитах те ЗАЩО МЕ МИСЛИШ ЗА ЖЕНА (защото така ми пишеше) и ти се извини, че си се объркал - такова ти било усещането. Това че не носиш на критика пич и не можеш да си признаеш когато си сбъркал си е твой проблем, не ме интересува.

П. п. Пращам ти целия ни разговор относно ник-а ти на ЛС. Ако се извиниш (което надали ще направиш) ще те призная за пич. Твой избор.
цитирай
25. muerte - Ухааа, и още как!
15.04.2012 15:54
exorcism написа:
Ей, здравейте, Чукахте ли се? :)))
Май пак ще изчезвам, ако не завали:))))))


Само дето аз победих само веднъж - жена си. А малкия победи три пъти. После и с комшиите се чукахме - абе, останаха ни само 5-6 здрави яйца:-).
цитирай
26. ketcakuatl - МИСЛЯ РАЗЛИЧНО
16.04.2012 01:20
Против буквите! Ще дам пример. Съдиите се хващат за 'буквата' на закона, не за духа му, и оправдават отявлени престъпници. Хващането за буква е дребнотемие, бягане от същността и духа. Разговора за който ти говорех беше изтрит не от мен. Те цели постинги са ми трили, че разговор ли? За това нямам доказателства като тебе. Мога да ти се извинявам от тук до безкрая ако държиш и мислиш че това удовлетворява. Но дали ще бъде искрено? Мен това ме вълнува повече от проформата и буквите! Кухите думи и правила са само за самозадоволяване. Не носят послание.
цитирай
27. gothic - !!!
17.04.2012 09:30
Браво на младока! Моят второкласник също си играе с апаратчето ни и като че ли се справя по-добре от мен и от жена ми, взети заедно....
цитирай
28. pevetsa - Готини са, дори доста ... :)))))
17.04.2012 16:56
Бъдете изобилно благословени, цялото твое семейство, с ОБИЧ и ЗДРАВЕ, и ЩАСТИЕ!
Алекс от Русе.
цитирай
29. etyna - И кой беше
12.06.2012 01:35
идиота, дето шляпна минус?! Та това е дете!!!И ни показва чистия си свят.Какво по-хубаво от това!
цитирай
30. li4kata - ;-))
20.09.2012 07:33
Е, браво! Насърчавайте го! То сега няма вече тъмни стаи, но и ти ще го научиш на нещо... ;-))))
цитирай
31. demonwind - Ако ти кажа,
25.10.2012 12:43
че тази снимка http://www.bulgarianmonastery.com/monastery_photos/godech_monastery_complex_2.jpg съм я правил с един стар апарат, не знам дали ще повярваш. Това беше първото ми идване на това място. И досега, когато отида там, виждам светлина... Неслучайно този храм е много, много стар и навярно корените му са далеч отвъд християнската религия... ;)))

Поздрави!
цитирай
32. ady - Чудесни снимки
02.11.2012 08:47
Браво на хлапето:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: muerte
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113107
Постинги: 17
Коментари: 199
Гласове: 615
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031