Постинг
11.04.2012 15:18 -
Стига с тази поезия!
Автор: muerte
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19918 Коментари: 60 Гласове:
Последна промяна: 11.04.2012 22:23
Прочетен: 19918 Коментари: 60 Гласове:
20
Последна промяна: 11.04.2012 22:23
ГолЕм спор, голЕмо чудо - кой е по-по-най в поетическото поприще. Това е една от най-безмислените теми за спор тук, като изключим противопоставянето на двата лагера протагонисти, които ежедневно се замерят с епистоларни екскременти. И въпреки, че част от тях са ми симпатични, се мисля, че е повече от наивно (да не кажа глупаво) да се избиват комплекси и решават лични противоречия точно в нет-а.
Но думата ми е за друго - поезията тук или по скоро претенциите на много хора към поезията на другите. ОК - всеки иска да е поне Т. С. Елиът и доста пишат като него (разбирай без препинателни знаци и главни букви), но това е друга бира.
С този си постинг не искам да се изживявам на върховен литературен критик и инквизизитор - мястото на блогов Томас де Торквемада е пожизнено запазено за алексХ3 :-). Просто искам да ви призова към толерантност и взаимно зачитане. Сред написаните неща има и такива, които много ми допадат, но коментарите буквално ми сговняват хубавото усещане. Защото, колеги, усещането за хубаво или не дотам е АБСОЛЮТНО ИНДИВИДУАЛНО И ОТНОСИТЕЛНО и е направо тъпо да се обвиняваме, че един не харесвал това, а друг онова и кой колко не ставал. Моля просто да се уважаваме един друг маааалко повече. Ако е възможно, де.
В потвърдение на казаното по-горе ще ви цитирам любим стих, който повечето от вас категорично ще наплюят и заклеймят, но това не променя факта че Гошо Лоя (а.к.а. Никодим Пещеров) за мен е гений.
Йовчо си крака миеше
на буйна пенлива речица,
а зад гърба му се криеше
рунтава мечка стръвница.
Гладен вълк седна до Йовча,
бели му крака загледа,
корема му гледаше още
и простата глава кривогледа.
Хубав си бат Йовчо, да знаеш,
само за тебе си мисля.
Хем и за ядене ставаш,
хем и краката ти чисти!
------------
Класика, нали?
Но думата ми е за друго - поезията тук или по скоро претенциите на много хора към поезията на другите. ОК - всеки иска да е поне Т. С. Елиът и доста пишат като него (разбирай без препинателни знаци и главни букви), но това е друга бира.
С този си постинг не искам да се изживявам на върховен литературен критик и инквизизитор - мястото на блогов Томас де Торквемада е пожизнено запазено за алексХ3 :-). Просто искам да ви призова към толерантност и взаимно зачитане. Сред написаните неща има и такива, които много ми допадат, но коментарите буквално ми сговняват хубавото усещане. Защото, колеги, усещането за хубаво или не дотам е АБСОЛЮТНО ИНДИВИДУАЛНО И ОТНОСИТЕЛНО и е направо тъпо да се обвиняваме, че един не харесвал това, а друг онова и кой колко не ставал. Моля просто да се уважаваме един друг маааалко повече. Ако е възможно, де.
В потвърдение на казаното по-горе ще ви цитирам любим стих, който повечето от вас категорично ще наплюят и заклеймят, но това не променя факта че Гошо Лоя (а.к.а. Никодим Пещеров) за мен е гений.
Йовчо си крака миеше
на буйна пенлива речица,
а зад гърба му се криеше
рунтава мечка стръвница.
Гладен вълк седна до Йовча,
бели му крака загледа,
корема му гледаше още
и простата глава кривогледа.
Хубав си бат Йовчо, да знаеш,
само за тебе си мисля.
Хем и за ядене ставаш,
хем и краката ти чисти!
------------
Класика, нали?
СЕЛФИ С ДВАМА СЛУЧАЙНИЦИ
Древните технологии и Познание на предци...
Стихове, които е хубаво да бъдат прочете...
Древните технологии и Познание на предци...
Стихове, които е хубаво да бъдат прочете...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
бат Йовчо
11.04.2012 15:25
11.04.2012 15:25
те не само ще оплюят поста, ами и нечетящото се керемидено.;)
+
цитирай+
2.
анонимен -
Искам да чета поезия, но не знам на кой да се спра. Трябва ми съвет.
11.04.2012 15:39
11.04.2012 15:39
:)
цитирайbigmazalo написа:
:)
Ето ти няколко имена на истински бг поетеси, чиято поезия безспорно е истинска, колкото и да се твърди, че вкусовете са индивидуални. Индивидуални, индивидуални, ама когато някой започне да цвъка клишета, а друг да се прехласва, това означава, че просто има чалга вкус и по-добре да си мълчи по въпроса. Ето имената, за които се сещам:
1. Яна Кременска. - Обикновено в нета се появява с ник Alisa и доскоро правеше страхотна поезия.
2. Камелия Кондова - Kamik . Тя е една от най-силните б г поетеси.
3. Галена Воротинцева. /Май и на латиница е същото/ Наскоро се появи и пише много хубаво.
4. Ники Комедвенска. /Nikikomedvenska/ Едно явление в класическия стих.
5. Йоанна Маринова . - Едно 18 годишно момиче с изключително силен и впечатляващ стих. Пише предимно бели стихове.
6. Юлиана Радулова. Класика в жанра.
И т.н. Част от стиховете на тези жени се намират в нета и според мен са най-добрите в България понастоящем. Дори по-добри от мъжете, които в момента са в застой.
анонимен написа:
те не само ще оплюят поста, ами и нечетящото се керемидено.;)
Досега не съм получавал оплакване точно от цвета на буквите, а това не е първия пост, който пиша с него. Избрах го точно, за да е по-контрастно на черния фон. Мисля, че се вижда добре?
Има една руска поговорка - "На вкус и цвет, товарищи нет!" Да ти препоръча някой поезия е все едно да ти избере дрехи, с които да ходиш - ми няма да се получи. Точно поради тези причини, поради които и написах тоя пост. ВСИЧКО Е ИНДИВИДУАЛНО. Просташката, на пръв поглед, поезия на Никодим Пещеров е много по-дълбока като се замислиш, от повечето пУетични напъни, които съм чел. Но това си е много мнение и не го налагам за меродавно.
А иначе съм съгласен с raders, особено за Йоанна Маринова.
цитирайА иначе съм съгласен с raders, особено за Йоанна Маринова.
6.
анонимен -
Пишат поезия за да се ебат като по...
11.04.2012 19:58
11.04.2012 19:58
Пишат поезия за да се ебат като понтис и благовестие, но сега едрев цели коша на благовестие и понтис преритва, преритва и благовестие защото едрев й е само за да дразни понтис, пу-пу! Игри на поети, тъпи като стиховцете им.
цитирайанонимен написа:
Пишат поезия за да се ебат като понтис и благовестие, но сега едрев цели коша на благовестие и понтис преритва, преритва и благовестие защото едрев й е само за да дразни понтис, пу-пу! Игри на поети, тъпи като стиховцете им.
Имаше една поговорка - Къде го чукаш, къде се пука. Ама чукане не в смисъла, в който си го използвал ти. Наистина не те разбрах.
8.
анонимен -
Повечето пишат проформ, всъщност ...
11.04.2012 20:15
11.04.2012 20:15
Повечето пишат проформ, всъщност целта им е да се чифтосват и затова поезията не струва! Сега разбра ли ме? И съм ти дал пример с една идилична латино тройка.
цитирай
9.
анонимен -
А raders е прав с изброените имена на ...
11.04.2012 20:18
11.04.2012 20:18
А raders е прав с изброените имена на поетеси. Те са читави наистина. В блог.Бг са имитатори, копирачи, гепат и мажат. Не стават за чеп за зеле.
цитирайПросто на тия не съм попадал или не съм им обръщал достатъчно внимание. Камо ли да разбера, че са тройка и че имат някакви сексуални мераци и ги изразяват чрез писане на поезия. Смятай какво ли се е получило - ще се разровя да видя.
А за Лоя нещо да кажеш, а?
цитирайА за Лоя нещо да кажеш, а?
11.
анонимен -
Аз също се присъединявам. Лошо се вижда и се напрягам. Но чета, де.
11.04.2012 21:28
11.04.2012 21:28
muerte написа:
Досега не съм получавал оплакване точно от цвета на буквите, а това не е първия пост, който пиша с него. Избрах го точно, за да е по-контрастно на черния фон. Мисля, че се вижда добре?
анонимен написа:
те не само ще оплюят поста, ами и нечетящото се керемидено.;)
Досега не съм получавал оплакване точно от цвета на буквите, а това не е първия пост, който пиша с него. Избрах го точно, за да е по-контрастно на черния фон. Мисля, че се вижда добре?
Може би Ариал и повдигнат или жълто на черния фон ще е по-добре.
Но тва си е твоята къщичка и ти си я подреждаш както си искаш.
12.
анонимен -
Гласувам за позицията ти
11.04.2012 21:29
11.04.2012 21:29
Но никак не разбирам от поезия.
цитирайКатана, веднага ще го оправя. Мислех, че така се вижда по-добре.
И как така не разбираш от поезия - колко пъти си пил на представяне на разни стихосбирки. То и аз де - затова се и напъвам с некво мнение по темата :-).
Как е сега?
цитирайИ как така не разбираш от поезия - колко пъти си пил на представяне на разни стихосбирки. То и аз де - затова се и напъвам с некво мнение по темата :-).
Как е сега?
14.
hristo27 -
Йовчо - Класика!!!
12.04.2012 09:01
12.04.2012 09:01
Йовчо - Класика!!!
цитирай
15.
анонимен -
Чудесно е станало и се чете! Аз ще издам една тайна. Не е тайна, но моите познати
12.04.2012 11:27
12.04.2012 11:27
muerte написа:
Катана, веднага ще го оправя. Мислех, че така се вижда по-добре.
И как така не разбираш от поезия - колко пъти си пил на представяне на разни стихосбирки. То и аз де - затова се и напъвам с некво мнение по темата :-).
Как е сега?
И как така не разбираш от поезия - колко пъти си пил на представяне на разни стихосбирки. То и аз де - затова се и напъвам с некво мнение по темата :-).
Как е сега?
поети си знаят. Присъствам на поетичните презентации, като морална подкрепа за автора. Т.е., че ги ценя като хора и автори. Водя и мои приятели и познати, които я разбират.Но, наистине не чета поезия.
16.
анонимен -
Знаеш ли? Сетих се! Ако си в София и от София, да идем на 17 април на откриването
12.04.2012 11:29
12.04.2012 11:29
muerte написа:
Катана, веднага ще го оправя. Мислех, че така се вижда по-добре.
И как така не разбираш от поезия - колко пъти си пил на представяне на разни стихосбирки. То и аз де - затова се и напъвам с некво мнение по темата :-).
Как е сега?
И как така не разбираш от поезия - колко пъти си пил на представяне на разни стихосбирки. То и аз де - затова се и напъвам с некво мнение по темата :-).
Как е сега?
на фотоизложбата на Мишлето /Микино е тук/. Много читаво хлапе е и е добре да отидем. Аз ще отида, естествено.
знаеш ли, че един анонимен глупак ни мисли за едно и също лице?
цитирай
18.
анонимен -
А ти знеш ли, че си невероятно глупав ...
12.04.2012 12:32
12.04.2012 12:32
А ти знеш ли, че си невероятно глупав селянин?
цитирайМожеш ли да познаеш дали ми пука за лайняното ти мнение?
цитирайГорещите ти устни са солени,
навярно пак си правила минет,
но аз ще продължавам да те шибам,
защото съм простак, а не поет.
Май беше на Пеньо Пенев ;)
Поздрави!
цитирайнавярно пак си правила минет,
но аз ще продължавам да те шибам,
защото съм простак, а не поет.
Май беше на Пеньо Пенев ;)
Поздрави!
21.
анонимен -
бекссс или муерте все тая
12.04.2012 12:47
12.04.2012 12:47
Разбира от поезия. Така де, от представяне на разни стихосбирки. Катаната вчера е разбрал чий е този ник и веднага се е разположил тук с безсмислени коментари да вдига поста на първа. Оказва се лесно да се води за носа, въпреки напъните му за гуру на блога. Пожелавам успех на стария тандем:D
цитирайвече стана сложно....нали и ние бяхме едно и също лице :Р Иначе съм съгласен с Муерте. А истинска поезия - при мен, във вторник сутрин. Класики....
цитирай
23.
анонимен -
Ади, бе!
12.04.2012 13:40
12.04.2012 13:40
Къв по-голем сеир от пуетически и исторически войни? Кервано си върви и блогО си тече, а ти се напиняш да пускаш пущиняци.
цитирайbecksss написа:
знаеш ли, че един анонимен глупак ни мисли за едно и също лице?
Дори и най-елементарния мозък ако сравни моите постове (колкото и да са малко) и твоите ще види, че са доста различни. Но иначе това го приемам като комплимент, защото някои от нещата написани от теб адски ме изкефиха и като съвсем нормален човек ми се е искало да съм ги написал аз.
Карай - весело да става. Може да се бъркат, защото аз дълго живях в Бургас и досега все още си го обичам тоя град, а доколкото разбрах ти си от там? А на лични ако знаеш какви неща съм получавал от нЕкви фенове, които вярно ме бъркат с някой, иначе надали биха ми писали такива глупости без да ме познават.
25.
анонимен -
От името на триото, което наричаш тандем, благодаря.
12.04.2012 13:49
12.04.2012 13:49
анонимен написа:
Разбира от поезия. Така де, от представяне на разни стихосбирки. Катаната вчера е разбрал чий е този ник и веднага се е разположил тук с безсмислени коментари да вдига поста на първа. Оказва се лесно да се води за носа, въпреки напъните му за гуру на блога. Пожелавам успех на стария тандем:D
А това, че се правиш на Хитър Андрешко анонимно, само ни забавлява. На мен поне ми говори, че при тебе има остър дефицит на секс, приятели, работа и пиене.
ми написа съвсем човешки пост, когато прохождах в този блог и затова много я ценя. Наистина е готина мадамата (във всеки един смисъл). А за пребиваването й с екипа на Пимпирев само мога да й завиждам. Следя всичко, което пише и поства като снимки от Антрактида, но за съжаление не съм в Сф (заради което жена ми постоянно се оплаква, че съм я забил в дълбокия прованс, вместо тя да гради кариера в столицата :-)).
Но идвам често и непременно ще те намеря.
цитирайНо идвам често и непременно ще те намеря.
gothic написа:
вече стана сложно....нали и ние бяхме едно и също лице :Р
Какво да ти кажа, брат - вече нищо не ме учудва относно това за кого ме мислят разни глупаци. Но, според мен, има твърде голяма вероятност анонимен екскремент №21 или №18 да е един и същи човек, който е доста ядосан на майка си, че не му е пуснала днес. Ти как мислиш?
becksss написа:
Какво да ти кажа, брат - вече нищо не ме учудва относно това за кого ме мислят разни глупаци. Но, според мен, има твърде голяма вероятност анонимен екскремент №21 или №18 да е един и същи човек, който е доста ядосан на майка си, че не му е пуснала днес. Ти как мислиш?
gothic написа:
вече стана сложно....нали и ние бяхме едно и също лице :Р
Какво да ти кажа, брат - вече нищо не ме учудва относно това за кого ме мислят разни глупаци. Но, според мен, има твърде голяма вероятност анонимен екскремент №21 или №18 да е един и същи човек, който е доста ядосан на майка си, че не му е пуснала днес. Ти как мислиш?
Както винаги сте на 100% прав...
сега още повече им разбърка и без това доста разбълниканите празни кратуни, като спомена, че си живял в Бургас. За личните съобщения ми е доста любопитно какво точно са ти писали, защото и аз самият по едно време трудно можех да се отърва от тях.
Ама... по-добре, пиши на лични! :)))))
Хахахаха!
цитирайАма... по-добре, пиши на лични! :)))))
Хахахаха!
30.
анонимен -
Аз ще отида и ще поднеса 1 китка /стиснат съм/ от името на тримца ни.
12.04.2012 14:05
12.04.2012 14:05
muerte написа:
ми написа съвсем човешки пост, когато прохождах в този блог и затова много я ценя. Наистина е готина мадамата (във всеки един смисъл). А за пребиваването й с екипа на Пимпирев само мога да й завиждам. Следя всичко, което пише и поства като снимки от Антрактида, но за съжаление не съм в Сф (заради което жена ми постоянно се оплаква, че съм я забил в дълбокия прованс, вместо тя да гради кариера в столицата :-)).
Но идвам често и непременно ще те намеря.
Но идвам често и непременно ще те намеря.
Явно с нещо съм те засегнал, но не разбрах с какво? Къде съм казал, че искам да уча нещо? Стигат ми 11 г. училище и още 10 университети. Ти си поредното олицетворение на поста ми - ти харесваш Комадевска, а аз Пещеров. Само дето аз не ти натрапвам вкуса си, което ма прави мааалко по възпитан, доста по-интелигентен и най-вече без комплекси, за разлика от теб.
Ти ли си тази Комадевска, че така я лансираш? Видях линка ти - ми, нищо особено. И?
цитирайТи ли си тази Комадевска, че така я лансираш? Видях линка ти - ми, нищо особено. И?
becksss написа:
сега още повече им разбърка и без това доста разбълниканите празни кратуни, като спомена, че си живял в Бургас. За личните съобщения ми е доста любопитно какво точно са ти писали, защото и аз самият по едно време трудно можех да се отърва от тях.
Ама... по-добре, пиши на лични! :)))))
Хахахаха!
Ама... по-добре, пиши на лични! :)))))
Хахахаха!
Жена ми, като виден психолог, казва - Знаеш ли как ще познаеш, че има психолог в бара, когато влиза готина мацка? Той е единствения, който не гледа мадамата, а реакциите на хората около него, които я зяпат! Та в тоя ред на мисли, понякога е много по-готино (и поучително, и информативно) да гледаш реакциите.
gothic написа:
Както винаги сте на 100% прав...
Аз винаги съм прав, но скудоумните тъпаци в блога не искат да го разберат. Доказателство за това е фактът, че 99% от тях ми се плюнчат като анонимни - т.е., знаят, че съм прав, но никога и за нищо на света не биха си го признали чрез жалките си никове.
Не се заплесвай с пуезия, ами си ми дайвай десетте кинта.
цитирайboristodorov56 написа:
Не се заплесвай с пуезия, ами си ми дайвай десетте кинта.
Наистина не можем да се разберем с тебе. Ще взема и ще напиша пост, с молба другите да решат кой от двама ни е спечелил баса. И като кажат хората, че ми дължиш 10 000, такава софра ще им спретна, че ще се помни.
Ама ще плащаш ти.
А бе... чета те и се чудя... Откога степента на образование е предпоставка за "разбиране" от поезия? Доколкото съм чувал, поезията е някакъв вид изкуство ако се не лъжа, а изкуството, разправят, трябвало да се чувства със сърцето и душата, а не да се разбира. Така ли е или греша?
цитирайgelert написа:
...Стигат ми 11 г. училище и още 10университети
Боже смая ме ...тази държава за това е на това дередже от такива като тебе с по 10 "ко беше " университетета ....
Боже смая ме ...тази държава за това е на това дередже от такива като тебе с по 10 "ко беше " университетета ....
Или толкова си можеш. Може пък да си единствения, който в словосъчетанието "Стигат ми 11 г. училище и още 10 университети" ще разбере, че съм учил в 10 университета!
Ако мааааалко се напънеш, ще съобразиш, че след средното си образование (което е общо 11 г. или 12 ако си учил в езикова или техникум) съм бил в 2 (ДВА) университета по 5 години във всеки. Не за друго, а защото през 1986 когато влязох във ВТУ нямаше бакалаври (всичко се учеше по 5 г.), а правото, което учих от 95 г. до 2000 г по принцип си е 5 г. обучение. Сега по-ясно ли е?
А иначе имах страхотен приятел (за съжаление почина), първият и единствен капелан в Бг, който бе учил в 4 университета и имаше още 3 специализации в чуждестранни такива.
Човек трябва да е малоумен да твърди, че е учил в 10 вуз-а, въпреки, че е възможно, ако не ги е завършвал. Това е идея всъщност - ще се поразровя има ли такъв лауреат.
П. п. И НЕ ИСКАМ ДА МИ КАЗВАШ ЗА ПОЕЗИЯТА. (Бе ти да не се целиш в трона на alexalexalex???)
becksss написа:
А бе... чета те и се чудя... Откога степента на образование е предпоставка за "разбиране" от поезия? Доколкото съм чувал, поезията е някакъв вид изкуство ако се не лъжа, а изкуството, разправят, трябвало да се чувства със сърцето и душата, а не да се разбира. Така ли е или греша?
Това е целият ми постинг в 4 реда! Бе дали не сме един и същи човек, а? ;-)))
39.
анонимен -
бат Йовчо
12.04.2012 15:40
12.04.2012 15:40
becksss написа:
Можеш ли да познаеш дали ми пука за лайняното ти мнение?
щом отговаряш, значи ти пука
на другите не им пука, за бексовото мнение
отговарям ти не защото ми пука за мнението ти, а защото виждам, че държиш да ти отговоря.
цитирай
41.
ka4ak -
От скоро си тук и за това може би не знаеш,но в блога има КНИГА: "СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ"
12.04.2012 16:04
12.04.2012 16:04
Която се опита да отговори на този мой въпрос:
" ka4ak - Благодаря Ви приятели,днес получих 5000 глас на одобрение!
27.05 18:08
Ще Ви задам един въпрос с повишена трудност!
Как да направим така че нашата книга да носи посланието към Бъдещето!
Поезията,този флагман на изкуствата е синоним на свободата на мисълта и свободния дух на човека!Може ли наред с гениите на поезията,обикновенния простосмъртен да полети с
безграничните и да изпита радостта от свободата и че може да лети и имаме ли право да не му помогнем в полета или ще му кажем ти си сакат ти си инвалид ти си различен ти нямаш право на живот!Ако по една случайност го оставиме жив,мястото ти е в гетото и а си посмял да мечтаеш,ще бъдеш ликвидиран!"
и по същество осмисли и този ми пост:
"11.05.2009 11:59 - Скъпи свободни хора,благодаря Ви за съпричасността и проедоляното егоистично разбиране!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 9529
В момента се ражда един продукт във виртуала,откриващ нови хоризонти и изпращащ послание в бъдещето!По своему анонимни хора със свободна мисъл,демонстрират силата на свободния дух в това начинание и показват,начина и пътя по който,може да помогнем и на обществото в което живеем!"
Благодаря на престрашилите се свободни хора и по своему поети със свободна мисъл и душа!:)))
цитирай" ka4ak - Благодаря Ви приятели,днес получих 5000 глас на одобрение!
27.05 18:08
Ще Ви задам един въпрос с повишена трудност!
Как да направим така че нашата книга да носи посланието към Бъдещето!
Поезията,този флагман на изкуствата е синоним на свободата на мисълта и свободния дух на човека!Може ли наред с гениите на поезията,обикновенния простосмъртен да полети с
безграничните и да изпита радостта от свободата и че може да лети и имаме ли право да не му помогнем в полета или ще му кажем ти си сакат ти си инвалид ти си различен ти нямаш право на живот!Ако по една случайност го оставиме жив,мястото ти е в гетото и а си посмял да мечтаеш,ще бъдеш ликвидиран!"
и по същество осмисли и този ми пост:
"11.05.2009 11:59 - Скъпи свободни хора,благодаря Ви за съпричасността и проедоляното егоистично разбиране!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 9529
В момента се ражда един продукт във виртуала,откриващ нови хоризонти и изпращащ послание в бъдещето!По своему анонимни хора със свободна мисъл,демонстрират силата на свободния дух в това начинание и показват,начина и пътя по който,може да помогнем и на обществото в което живеем!"
Благодаря на престрашилите се свободни хора и по своему поети със свободна мисъл и душа!:)))
Моето разбиране за поезия е следното:
Значи имам си аз една готина кака и си се ... тачиме сладко, сладко.
Всеки ден, всяка нощ, колкото ни душа иска. И колкото си можем.
Да, ама ето, че от близката далечина се появява фигура една на лицето Х - поет до края на оная си работа. Дааа. И каката започва с него да се задява и да му дава. Аз оставам на сухо. И започвам да пия без да помирисвам ни троха залък. Да линея. И самочувствието ми се срива, заради една бивша слива.
Това ако не е поезия, какво е, Муерте, тогава? Елегия, пасторал и драма. Бах маа му!
Здрасти, Бексо! Само минавам с душата си!
цитирайЗначи имам си аз една готина кака и си се ... тачиме сладко, сладко.
Всеки ден, всяка нощ, колкото ни душа иска. И колкото си можем.
Да, ама ето, че от близката далечина се появява фигура една на лицето Х - поет до края на оная си работа. Дааа. И каката започва с него да се задява и да му дава. Аз оставам на сухо. И започвам да пия без да помирисвам ни троха залък. Да линея. И самочувствието ми се срива, заради една бивша слива.
Това ако не е поезия, какво е, Муерте, тогава? Елегия, пасторал и драма. Бах маа му!
Здрасти, Бексо! Само минавам с душата си!
Къде се изгуби по пътищата на живота? :))
цитирай
44.
boristodorov56 -
Аз спечелих баса - реакторите от Белене ще се преместят в Козлодуй! Значи все пок ще има атомноцентрален строеж.
12.04.2012 18:22
12.04.2012 18:22
muerte написа:
Наистина не можем да се разберем с тебе. Ще взема и ще напиша пост, с молба другите да решат кой от двама ни е спечелил баса. И като кажат хората, че ми дължиш 10 000, такава софра ще им спретна, че ще се помни.
Ама ще плащаш ти.
boristodorov56 написа:
Не се заплесвай с пуезия, ами си ми дайвай десетте кинта.
Наистина не можем да се разберем с тебе. Ще взема и ще напиша пост, с молба другите да решат кой от двама ни е спечелил баса. И като кажат хората, че ми дължиш 10 000, такава софра ще им спретна, че ще се помни.
Ама ще плащаш ти.
Недей корумпирай излишно блог.бг.
Аз за жалост (с тези 10 кинта) едва ли с бомбон ще привлека на никой на моя страна.
45.
анонимен -
Можеш ли да познаеш дали ми пука за ...
12.04.2012 18:39
12.04.2012 18:39
анонимен написа:
щом отговаряш, значи ти пука
на другите не им пука, за бексовото мнение
becksss написа:
Можеш ли да познаеш дали ми пука за лайняното ти мнение?
щом отговаряш, значи ти пука
на другите не им пука, за бексовото мнение
На бекс му пука и то много, какво мислят хората за него, но на хората както казваш, изобщо не им пука за неговото мнение. Това го изнервя и си показва дребната, селска душичка!
Бекс, знаеш я приказката, че човек може да напусне селото, но селото никога не напуска човека! Ти си пример, че това не е просто приказка, а факт!
не е необходимо да се криеш като мишок - отвсякъде си личи, че си ти. Дребната ти, селска душичка лъщи като тиган на месечина, даскале. Жалко - не те мислех за чак толкова голям глупак.
цитирайmodernist написа:
Моето разбиране за поезия е следното:
Значи имам си аз една готина кака и си се ... тачиме сладко, сладко.
Всеки ден, всяка нощ, колкото ни душа иска. И колкото си можем.
Да, ама ето, че от близката далечина се появява фигура една на лицето Х - поет до края на оная си работа. Дааа. И каката започва с него да се задява и да му дава. Аз оставам на сухо. И започвам да пия без да помирисвам ни троха залък. Да линея. И самочувствието ми се срива, заради една бивша слива.
Това ако не е поезия, какво е, Муерте, тогава? Елегия, пасторал и драма. Бах маа му!!
Значи имам си аз една готина кака и си се ... тачиме сладко, сладко.
Всеки ден, всяка нощ, колкото ни душа иска. И колкото си можем.
Да, ама ето, че от близката далечина се появява фигура една на лицето Х - поет до края на оная си работа. Дааа. И каката започва с него да се задява и да му дава. Аз оставам на сухо. И започвам да пия без да помирисвам ни троха залък. Да линея. И самочувствието ми се срива, заради една бивша слива.
Това ако не е поезия, какво е, Муерте, тогава? Елегия, пасторал и драма. Бах маа му!!
Тебе, защо не съм те срещал досега? Надушвам, че сме от една порода. А на въпроса ти - това е живота батка, а той понякога е сУрав и кУрав, но пък понякога е жива поезия! Респект за примера!
48.
анонимен -
не е необходимо да се криеш като м...
12.04.2012 19:48
12.04.2012 19:48
becksss написа:
не е необходимо да се криеш като мишок - отвсякъде си личи, че си ти. Дребната ти, селска душичка лъщи като тиган на месечина, даскале. Жалко - не те мислех за чак толкова голям глупак.
Не съм рустам.
49.
анонимен -
Значи си никитка мърлата
12.04.2012 21:12
12.04.2012 21:12
анонимен написа:
Не съм рустам.
becksss написа:
не е необходимо да се криеш като мишок - отвсякъде си личи, че си ти. Дребната ти, селска душичка лъщи като тиган на месечина, даскале. Жалко - не те мислех за чак толкова голям глупак.
Не съм рустам.
Докато не изпълзиш от мишата си дупка, си Рустам.
цитирайbecksss написа:
А бе... чета те и се чудя... Откога степента на образование е предпоставка за "разбиране" от поезия? Доколкото съм чувал, поезията е някакъв вид изкуство ако се не лъжа, а изкуството, разправят, трябвало да се чувства със сърцето и душата, а не да се разбира. Така ли е или греша?
:) Така е, разбира се, но има хора, които си въобразяват, че справяйки се успешно с правописа, могат да се справят и с поезията.
muerte написа:
Явно с нещо съм те засегнал, но не разбрах с какво? Къде съм казал, че искам да уча нещо? Стигат ми 11 г. училище и още 10 университети. Ти си поредното олицетворение на поста ми - ти харесваш Комадевска, а аз Пещеров. Само дето аз не ти натрапвам вкуса си, което ма прави мааалко по възпитан, доста по-интелигентен и най-вече без комплекси, за разлика от теб.
Не е Комадевска. Жената се казва Комедвенска и е добра поетеса.
Ти ли си тази Комадевска, че така я лансираш? Видях линка ти - ми, нищо особено. И?
Не е Комадевска. Жената се казва Комедвенска и е добра поетеса.
Ти ли си тази Комадевска, че така я лансираш? Видях линка ти - ми, нищо особено. И?
raders написа:
muerte написа:
Явно с нещо съм те засегнал, но не разбрах с какво? Къде съм казал, че искам да уча нещо? Стигат ми 11 г. училище и още 10 университети. Ти си поредното олицетворение на поста ми - ти харесваш Комадевска, а аз Пещеров. Само дето аз не ти натрапвам вкуса си, което ма прави мааалко по възпитан, доста по-интелигентен и най-вече без комплекси, за разлика от теб.
Не е Комадевска. Жената се казва Комедвенска и е добра поетеса.
Ти ли си тази Комадевска, че така я лансираш? Видях линка ти - ми, нищо особено. И?
Не е Комадевска. Жената се казва Комедвенска и е добра поетеса.
Ти ли си тази Комадевска, че така я лансираш? Видях линка ти - ми, нищо особено. И?
Не си ме засегнал с нищо и не зная какво имаш предвид. :) Весели празници и късмет
случайно в блога на един от цитираните по-горе местни пУети. Какви реплики само между мъжове стихоплетци!!! Занемях! И въпреки че обичам поезия, започвам да се чудя за нормални мъже ли е това занимание? Макар че има и обратни примери - на поети-мъжкари....
http://bgtatko.bg/3786/top-5-mazhe-poeti/
цитирайhttp://bgtatko.bg/3786/top-5-mazhe-poeti/
не е необходимо да се ровиш в други сайтове, за да откриеш лигави изпълнения от мъже - достатъчно е само да хвърлиш бегъл поглед върху блога на потребителя Даан, за да разбереш що е то лиготия, пошлост и кич, генерирани от един единствен... да го наречем мъж. Неслучайно, лично за мен, това е най-голямата лигоч и бълвоч в този сайт. Надминава всички поети и поетеси, взети заедно. Виж и после ми кажи дали не е така.
цитирайцитираните от бгтатко поети са мъжкари в най-пълния смисъл на думата....:)
цитирай
57.
анонимен -
сега още повече им разбърка и без ...
13.04.2012 18:29
13.04.2012 18:29
becksss написа:
сега още повече им разбърка и без това доста разбълниканите празни кратуни, като спомена, че си живял в Бургас. За личните съобщения ми е доста любопитно какво точно са ти писали, защото и аз самият по едно време трудно можех да се отърва от тях.
Ама... по-добре, пиши на лични! :)))))
Хахахаха!
Ама... по-добре, пиши на лични! :)))))
Хахахаха!
Защо си говориш сам?
58.
анонимен -
Моето разбиране за поезия е след...
13.04.2012 18:32
13.04.2012 18:32
muerte написа:
Тебе, защо не съм те срещал досега? Надушвам, че сме от една порода. А на въпроса ти - това е живота батка, а той понякога е сУрав и кУрав, но пък понякога е жива поезия! Респект за примера!
modernist написа:
Моето разбиране за поезия е следното:
Значи имам си аз една готина кака и си се ... тачиме сладко, сладко.
Всеки ден, всяка нощ, колкото ни душа иска. И колкото си можем.
Да, ама ето, че от близката далечина се появява фигура една на лицето Х - поет до края на оная си работа. Дааа. И каката започва с него да се задява и да му дава. Аз оставам на сухо. И започвам да пия без да помирисвам ни троха залък. Да линея. И самочувствието ми се срива, заради една бивша слива.
Това ако не е поезия, какво е, Муерте, тогава? Елегия, пасторал и драма. Бах маа му!!
Значи имам си аз една готина кака и си се ... тачиме сладко, сладко.
Всеки ден, всяка нощ, колкото ни душа иска. И колкото си можем.
Да, ама ето, че от близката далечина се появява фигура една на лицето Х - поет до края на оная си работа. Дааа. И каката започва с него да се задява и да му дава. Аз оставам на сухо. И започвам да пия без да помирисвам ни троха залък. Да линея. И самочувствието ми се срива, заради една бивша слива.
Това ако не е поезия, какво е, Муерте, тогава? Елегия, пасторал и драма. Бах маа му!!
Тебе, защо не съм те срещал досега? Надушвам, че сме от една порода. А на въпроса ти - това е живота батка, а той понякога е сУрав и кУрав, но пък понякога е жива поезия! Респект за примера!
Как се надушват породите?! Би ли обяснил?
"пише много хубаво" е особено убедителен. И другият хваща дикиш: "класика в жанра". Интересно ми е да узная, дали Лилиев и Дебелянов пишат много хубаво...
цитирай
60.
анонимен -
Ходи ги питай? Време ти е!
18.04.2012 18:03
18.04.2012 18:03
apostapostoloff написа:
"пише много хубаво" е особено убедителен. И другият хваща дикиш: "класика в жанра". Интересно ми е да узная, дали Лилиев и Дебелянов пишат много хубаво...
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 615